Idag blir det här nog allt jag ska göra (A)

Vaknade för en stund sen =) så ska nog hoppa in i duschen och sen käka frukost o efter det se på tv en stund tror jag ^^ sen ska jag nog jobba lite och efter det sitta vid datorn en stund ^.^ sen ska jag nog bara ta det lugnt =P o ikväll ska jag nog dra till ungdomsgården och se vad som händer där x) det var ett tag sen jag var där xP sen ska jag prata med Isak om vi ska hitta på något och planera in när isåfall x) efter det ska jag försöka få tag på Adam o planera med han när jag kan komma till Borlänge han fyller ju 20 på tisdag =D saknar fan han =/ 2009-2010 när vi bodde i Nyköping så höll vi alltid ihop o fanns alltid där för varandra vi var som bröder vi skatta ihop grät ihop vi gjorde allt ihop o delade på allt vi fanns alltid för varandra dygnet runt sen när jag åkte in tappade vi kontakt sen när jag kom ut någon gång mellan 2010-2011 så flyttade jag till ett familjehem i Borlänge sen fick jag veta att han hade flyttat tillbaka till sin mamma i Borlänge så träffades vi igen för första gången på över ett halv år vi var med varandra i en timme sen sågs vi inte mer för efter det flyttade jag till Härnösand på ett annat familjehem o nu har vi inte träffats på över ett år =( och det känns skit jobbig känns ända in i hjärtat ='( kan inte beskriva hur glad jag är över att jag ska få träffa Adam igen ='/ allt jag har kvar av tiden i Nyköping är bara minnen =( kommer aldrig att glömma alla mina vänner det var Adam, Daniel, Elin, Bea, Zabina, Johanna, Trine, Perry, Ragge, John, Tommy, Tomas, Lilja, Lisa, Jonte, Jerry, Louise, Martin, Max, Patrik, Dardan, Fredrik och tvillingarna Tom o Jerry och många fler som jag alltid var med och som jag alltid kunde lita på som aldrig skulle svika mig =/ men tiden har förändrat allt till det sämre det alla säger att tiden aldrig ändras är skit snack inget är sig likt längre i Nyköping ingen är samma person längre idag vet man inte vem man kan/ska lita på längre ='( ska försöka komma ner till Nyköping någon gång till sommaren o stanna där ett tag =/ saknar alla där men får leva med att saker har förändrats =( sen ska jag försöka komma något till Edsbyn och hälsa på min syster =/ måste fan fixa så jag kan åka till sanna =( men nu måste jag dra kram på er alla läsare MVH Jimmy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0