nu är blogg pausen över =D

hej alla kära läsare nu är äntligen blogg pausen över =D idag har jag spelat set på film o nu ska jag gå ut o röka jag kommer att göra 4 blogg inlägg idag o gör fem imorgon =) medans jag vart borta har jag åkt skoter kollat på en ny skoter o sen har jag börjat skriva på en ny låt o ska hjälpa några kompisar att spela in en film o sen har jag tråkat jag har fixat med hemsidan jag har vart med pontus men nu är jag äntligen tillbaka o kan blogga igen har haft en lång blogg paus e glad att den e över sen har jag börjat med taekwondo det e skit kul ^^ men just nu ska jag ut o röka lite ses sen alla älskade läsare bloggar mera sen lovar ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0