yees!!!! :D

igår så var jag ute med några kopisar sen drog jag hen och sen tråkade :P jag sen började jag att skriva med hanna och jag fick fjärilar i hela magen xD jag hade saknat att se henne och prata med henne som fan ^^ ska jag vara ärlig kan jag springa genom eld o vaten för henne (A) vill bara springa till henne men det skiljer för många mil :( när man ser henne i ögonen ser man 1000 diamanter :$ hon är så vacker o underbar ;$ hon fick mig att känna en varm underbar känsla i hela kropen :D vad skulle jag göra utan henne? :S om inte hon fanns skulle inte jorden finnas ;D jag kan ju bara säga att det inte går att beskriva med ord vad jag känner för henne ;) jag älskar fortfarande henne <3 sen när vi pratat klart så blev jag helt chockad över att hon skrev med mig ;O jag trodde aldrig att hon skulle göra det :O men är glad för det :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0