jag o felix idag ;D

idag har jag o felix haft ass kul XD vi sattt o cpa oss på kupolen XP sen drog vi o sola x) jag mobbade felix som fan :P men han gav igen XC det var inte lika kul x( men vi skratade endå :D sen så spela vi lite data ^^ jag vannnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^.^ sen spelade vi tv spel då förlorade jag :S men vi drog till pontus för att ta en öl o äta litte ;P vi drog litte skämt o skratade :) men sen drog vi för puntus skulle sova ;S vi drog till parken o snackade litte ;) det var nog det roligaste när felix gjorde en fri............ ;D jag skrata som fan men det gjorde inte han =) sen kastade han vatten på mig :O har aldrig set han springa så fort ;O sen sate vi oss o skrata =D sen prata vi om när vi var små =P det var nice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0