en tyst min för cristian :'(

en kille som heter cristian i min syster skola dog för typ två veckor sen han vart bara 13 :( vill bara säga att recktorn o lärarna på skolan inte visar någon respekt för han dom sa inget om honom som om han aldrig funnits :O tänk på hur hans familj mår. dom har nog fåtttt det jävligt svårt nu. känner med lidande fast jag inte kännde han :'( man ska inte behöva dö när man är så ung man ska inte behöva utstå sånt som mamma o pappa =( men värst är nog att skolan inte bryr sig :'O han dog o alla har glömmt han som om han aldrig funnits ='( så ska det inte vara =O man ska inte dö utan minne ='O han ska bli ihåg kommen som en snäll schyst o trevlig person vilket han var. det e fan sorligt att han bara blev 13. jag tycker synd om hans mamma o pappa. jag vill ge han ett minne </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0