Sorry =/

Vart en lite längre blogg paus en jag hade tänkt mig men nu är jag tbx igen =) kommer att blogga varje dag nu ^^ under blogg pausen har jag inte gjort så mycket skruvat lite på på skotern osv sen har jag fixat med bygget på garaget och hängt med några polare och föra veckan åkte jag till Göteborg nu är jag i Ljusdal och hängde lite med Mattias och Sanna och på måndag åker jag hem till Härnösand igen =D sen är jag där några dagar innan jag åker till Norge och är där ett tag sen när jag är tillbaka i Sverige blir jag bara i Härnösand i några dagar innan jag eventuellt åker till Uppsala men vet inte riktigt ännu om jag åker till Uppsala eller inte ^.^ idag har jag bara vart hemma och taget det lugnt varit sjuk under hala veckan typ =( men är princip frisk nu ska snart ut och röka bloggar mer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0