nu är dagen äntligen slut =D

nu har jag käka o set på tv =) ska surfa lite nu o sen sätta på en film har varit o kollat in min kompis hemsida ska fixa lite saker på den nu till veckan =P sen har jag kollat in gängets hemsida ^^ tog bort den gammla hemsidan o ska byta gäng namn :) den nya har precis blivit klar med grunderna bara fixa till den kvar nu ska byta gäng logga oxå :D ska blogga mera om det sen ^.^ ska snacka med några kompisar nu o ska börja vara mera i stan datorn o skotern har taggit över mitt liv inte bra :/ men ska vara mera på stan osv så det tycker jag blir bra :P ska köpa ny mobil oxå o ska köpa ny skoter ^-^ var nys ute o rökte svin kalt ute =/ men lovar att blogga fem gånger om dan imorgon som vanligt igen ^_^ men kommer ha en blogg paus snart men säger till innan då o berättar när jag har den så ni vet när det är dags men det e långt kvar ditt ;D men kommer blogga direkt när jag vaknar imorgon lovar ;) men ska sova snart oxå ska upp tidigt imorgon jag som hatar att vakna tidigt ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0