kärlek

vad betyder ordet kärlek?

kärlek betyder inte sex eller sova/bo ihop osv

kärlek enligt mig är.

  • man ska behandla varandra med respekt
  • man ska berätta för sin tjej hur underbar hon är hela tiden
  • när ens tjej är sura o skriker ska man kyssa henne
  • man ska ge tjejen kärlek dygnet runt
  • man ska skriva dikter till sin tjej
  • man ska vara ärlig emot sin tjej
  • man ska vara trogen emot den man älskar
  • man ska krama sin tjej när hon fryser o värma henne
  • man ska låna ut sin jacka för att hon ska bli varma
  • man ska ge henne roséer
  • man ska mysa med henne
  • man ska finnas där i alla lägen för henne
  • man ska visa att hon e speciella o betyder mest för dig att du älskar henne
  • du ska kunna kyssa henne vart ni en är

det är kärlek enligt mig =) hoppas alla killar gör så för det tog tid för mig att lära mig det men nu har jag gjort det =DDDD jag har varit player o det ångrar jag om jag fick skulle jag ändra på allt o se till att jag inte krossat några hjärtan =/ men jag har ändrat mig nu :) men kommer aldrig mera bli tsm med någon igen :/ kan lova finns ingen i hela världen som kommer kunna få mig :/ för jag vill inte ha någon efter all skada jag gjort :/ finns en tjej jag värkligen älskade o gör det en men fattade inte vad hon betydde för mig förens hon var borta ur mitt liv säger inget namn men ångrar allt jag gjorde emot henne o insåg inte vad kärlek var förens det var försent :'( så hoppas ni tar åt er :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0