haft mycket att göra idag

jag har varit ute o kört skoter hela dagen har även leta beat ska skriva en ny låt håller på med ett nytt album "stjärnan som slockna" har blivit klar med två låtar till albumet ^^ sen har jag suttit o snackat i telefon med älsklingen, syrran, daniel, o pontus :D ska ner o hämta mina cigg nu o äta ^.^ o efter det ska jag fixa med gänget o fixa en låt men ska ner o äta sen ska jag ut ^-^ ber om ursäkt för att jag inte bloggat idag men inte haft tid men hade lite tid över nu men ber om ursäkt för det men ska blogga mera sen lägga ut en låt o en bild idag ^_^ ska gå ner nu men bloggar mera sen mina underbara älskade bloggare =D kram jimmy <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0