Fan vad roligt xP

Igår pratade jag med en kompis och han kom in på världens sjukaste ämne xd han började snacka om vem av Jenny, Sofie, Elin, Marre, o Johanna som är mest sexig osv så vi pratade om det i typ en timme sen vart jag osocial när jag började se på film xP vet inte hur han kom in på det för innan pratade vi om bilar x) det som nog var mest roligt var nog att jag precis hade vart med Jenny o smsade med henne under tiden xD och idag hade jag oxå skit roligt när jag pratade med han =) och vi pratade om att skapa ett nytt gäng i Härnösand =P typ ett rap gäng =D sen har jag spelat o jobbat osv ^.^ och imorgon har jag möte vid ett typ =S o nu ska jag ta det lugnt o se på tv eller något tror jag xS bloggar mera imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0