förlåt alla läsare =(

jag glömmde bort att jag skulle iväg igår o det var färför jag inte blogga =( förlåt =/ men idag blir det som vanligt med alla inlägg ska även lägga ut en låt o en bild idag ^^ men nu ska jag börja på att dra mig emot stan ska jobba idag börjar kl 08:15 o slutar kl 18:05 kommer att jobba dom tiderna varje dag utom lördagar då jobbar jag från 09:25 till 17:45 o på söndagar e jag ledig glömde fredagar då slutar jag en timme tidigare men börjar 08:15 jag kliver upp kl 05:25 för att tränna till 06:50 sen fixar jag till mig o äter frukost o om jag hinner blogga lite så gör jag ett inlägg =) men nu måste jag dra o jobba =D önskar jag fick sova =S men men man måste jobba för att få pengar =P men ses sen mina älskade läsare ^.^ kram på er <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0