den hära tjejen som jag älskar

hon frågade mig nys om det var henne jag menade men sa nej fick panik vet inte vad jag ska säga jag skäms så jävla mycket över vad jag gjorde :/ hon vill komma hit o träffa mig :/ vågar inte träffa henne :/ jag skäms för mycket över vad jag gjorde o hon vill veta om jag har kännslor kvar för henne :/ får panik :/ sa nys att det var ***** eller **** jag saknade det skulle jag inte sagt för får dom två veta det så har jag bara mera att förklara :/ men jag får ta o säga sanningen när hon står öga emot öga med mig det blir bäst så :S men vet inte om jag vågar efter allt dumt jag gjort :( men man får stå för vad man gör :/ det här är väl priset jag fick betala för att vara en player o såra den man älskar men sanningen är den att jag ångrar mig önskar jag kunde ändra på allt så jag aldrig sårat henne e inte värd henne men man måste stå för vad man gör gjort e gjort o går inte att ändra på :'( vad ska jag göra åt saken mitt eget fel att det blev som det blev får skyla mig själv ='( ingen annans fel vad jag gör för val här i livet ingen kan välja åt mig :/ alla har sitt eget val o jag valde fel o det vet jag o det ångrar jag men får se till att det blir bättre till nästa gång så att jag inte gör samma mistag men har lärt mig vad kärlek är nu så kommer inte göra om det emot någon igen :/ det kan jag lova :) men till alla jag sårat säger jag förlåt o jag mennar det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0