Hanna gäst bloggar ;D

Heej ! :D

Jimmys GF här då :>  Tänke faktiskt tjuv blogga lite efter som han aldrig uppdaterar, senast var typ.. en vecka sen? eller mer ^w^ Ojojoj stygg pojke där va jimmy? ;D
HAHA! åjåjåj vad han kommer bli sur på mej MWOHAHAHA!!! Ajja så går det, det är ditt fian straff för att du aldrig uppdaterar pojken min, Då jag pratade med jimmy sist ( för några minuter sen ) så satt han o spelade något krigar spel ( varför blir jag inte förvånad? ) och Uhmm... jag tror att han vann :]

BTW 28 dagar kvar till jul! det gillar vi ;D

Ajja måste vara till social på min blogg nu då [LÄNK] :]

"KRAM" / HANNA


Kommentarer
Postat av: Jim you know ;}

SHIIIIEETT Vad snygg du e Hanna!! . <3 PUSS PÅ DÄÄI <3

2010-11-27 @ 00:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0